Видавничі комунікації

Ренн,
Ольга Михайлівна
кандидат наук із соціальних комунікацій
На даний момент нема загружених файлів дисципліни
На сьогодні видавнича справа у багатьох провідних країнах світу позиціонує себе як перспективний та прибутковий бізнес. Видавничий бізнес України через нестабільність національної валюти та низьку культуру читання в країні перебуває в скрутному становищі. Дисципліна «Видавничі комунікації» й покликана досліджувати й вивчати нові напрями вдосконалення внутрішньо- видавничої комунікації задля покращення ефективності функціонування видавничої галузі в Україні та створення перспективної видавничої платформи, яка зможе конкурувати з видавничими конгломератами інших держав.
Деталі дистанційного навчання – в Google-календарі.
Події кафедри
лют
15
Стартує навчальний курс із онлайн-безпеки для студентів
09:00 — Zoom ауд.
лют
13
Початок весняного семестру
08:30 — 420 ауд.
лют
07
Засідання конференції викладацького складу
11:00 — Zoom ауд.